Detoxkan....Nyah Toksin..

Friday, January 14, 2011

Detox nie tugasnye mendetoxkan segala toksin yang korang ader..aku tak berapa pastilah fungsi detox nie berkesan or tidak tp aku lihat lepas je aku bangun tido, hitam dan bau seperti terbakar..huhuhu..bukan kaki tapi kesan pada pelekat detox tue la...banyak fungsi detox patch tue..salah satu yang aku suka adalah dapat merawat  penyakit resdung dan jerawat serta membantu menurunkan berat badan...lagi satu sesapa yang ada bau kaki digalakkan menggunakannya..Harganya murah je semenanjung  hanya rm25 manakala bagi sabah/sarawk rm 28...dalam kotak tu ade sepuluh keping.....MURAHkan???!!! haha...sesiapa yang berkemampuan silalah beli walaupun aku sendiri tidak pasti dengan keberkesanannya coz baru je 2 kali pakai tapi yang pasti toksin dlm badan aku memang banyak....

 Detoxkan Toksin Anda>>>

 Toksin yang terkeluar daripada kaki...Baunya sungguh dasyat..haha



0 comments:

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)