Kerja Oh kerja

Monday, January 3, 2011

Hari nie aku still apply kerja padahal ade gak yang nak tolong aku dapatkan kerja tapi aku nak berusaha atas kaki aku sendiri..tapi kalau stay tak dapat patutkah aku guna je orang dalam (kabel)..hahaha...jahat2..Kali nie dah berapa banyak permohonan agaknya aku dah hantar tapi stay takder panggilan..SAH!!! orang lain pun pakai orang dalam..huhu...Aku nie ader orang nak tolong pun aku cakap daripada segelintir manusia yang dah dapat kerja sekarang yang guna orang dalam tapi duk senyap tak mahu orang lain tahu die pakai orang dalam...simpan diam2 ade gak orang tahu...kalau orang lain dok lama keje kat situ tak serap2 die pulak kene serap sah la tue ade orang dalam..kih3..Arini jer ader 4 permohonan kerja aku nak isi dan hantar tak tahulah dapat ke tak panggilan interview..bertawakal jelah di samping berdoa tak putus2..


0 comments:

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)