Panggilan Kerja

Tuesday, January 4, 2011

Petang semalam aku godek2 job malaysia ..aku try tengok kat bakul masuk pastu aku nampak ader panggilan temuduga eksekutif kat AMLIFE...Syarikat insurans kekosongan dalam 400 orang seluruh negara..interview minggu nie hari sabtu tapi aku berbelah bagi coz kerja nie perlukan komitmen tinggi di samping mencari seberapa banyak client yang nak buat insurans...uwaaa....sebenarnya haritu aku termohon jer haha..padahal tak minat pun kerja nie rasanya sesuai untuk kaum adam...sememangnye aku pemilih sebab tu sampai sekarang takder kerja..huhuhu....aku bukan ape aku sekarang nak keje tetap yang bukan main-main setakat kerja main-main nie melambak di luar sana tapi aku nak serious dalam dunia pekerjaan so sebab tu aku jadi seorang yang pemilih..haha...pilihlah sangat nti kang takder orang amik aku kerja tau lah..aku dah plan kalau bulan 2 nie aku still tak dapat kerja aku nak mohon untuk buat praktikal di bawah skim GEMS..dapat jugak aku elaun dan pengalaman..di samping makan, minum dan tempat tinggal yang ditanggung oleh kerajaan....Hai asik mengharap kerajaan lagi bantu diri nak maju..ishk2..apelah aku nie...


0 comments:

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)