Aktiviti Sosial yang Aku Tak SUka

Saturday, December 25, 2010

Petang yang terik ini aku nak bercerita tentang aktiviti sosial yg aku tidak berkenen..Aku bukan jenis suka bersosial sangat aku nie suka duk terperuk je kat umah..orang kat sini pun pelik tengok aku..dulu kat kampung kawan aku ade gak diorang bising payah nak jumpe muka aku walaupun duk kat kampung...ntah la aku memang suka memerap kat rumah,..aku tidak suka bercampur gaul sangat ,aku sukakan ketenangan suka bersendiri dari situ aku rasa bahagia...aku pon pelik kenapa aku jadi macam nie..aku hanya akan bersosial dengan mereka yang betul2 rapat sahaja...dulu kat u aku tak ramai kawan bukan sebab aku pemalu tapi memang aku menyampah ade kawan ramai...macam2 ragam sampai sarat otak aku nak pikirkan setiap satunya..sebabnya aku nie suka berfikir secara komplek bukan secara mudah...so tidak mahu tunggu jadi giler aku kurangkan aktiviti sosial..seterusnya dapat mengelakkan diri dengan persengketaan dengan orang lain...no more gaduh2...

0 comments:

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)