GiLEr BloG....

Saturday, December 25, 2010

Bagi melepaskan  kepenatan seharian mengemas rumah aku nak citer pasal giler blog..huhu..antaranya aku..Dulu tak adelah seaktif ini sebab aku bengap sikit dengan dunia blog ni tahu guna wiget yang dah kuno.. Sekarang blog aku dah bersalji dan cursor nye menjadi liplap2 huhu...blog yang bersalji tu aku tengok dari blog tutorial kawan aku farah die memang rajin update blog dan banyak tutorial blog die yang berguna bagi sesiapa yang baru dalam dunia blog ni..Ni dah berapa banyak blog aku buat aku rasa yang ni ngam sebab blog-blog aku yang dulu tak boleh nak letak gadget..aku pun tak tahu apa pasal setahu aku ,aku guna email yang sah...blog aku dulu suram tak bermaya seperti orangnya...lalallala...Blog ni bagus bukan apa sebab ini adalah satu cara nak meluahkan perasaan samaada marah ,sedih, gembira dan kongsi maklumat ngan kengkawan yang lain tapi aku tak berapa lah suka nak cakap secara detail kan pasal diri aku..ITU dikira mendedahkan segala privacy yang anda ade..bagi aku dunia berbloging ni bagus tapi perlu BERHATI_HATI!!!

0 comments:

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)