Congratulation My Friend...

Thursday, December 30, 2010

Aku nak bercerita kisah kawan aku yang belajar sama dengan aku kat universiti dulu..Aku rapat dengan die nie masa aku duk kat tingkat 4 tempat tinggal kolej aku kat USM..die selalu kalau pergi tandas mesti lalu bilik aku so setiap kali aku keluar dari bilik aku mesti terserempak ngan die akhirnya aku dapat tahu die satu kos dengan aku...aku tak bape ingat camana aku mula2 sembang dan kenal die dulu...Mybe sebab satu kos dan sama aras bilik die dengan aku..Dipendekkan cerita masa sem pertama bagi tahun ke tiga kat universiti die berkahwin dengan jejaka pilihan die..suami die orang peneng while she from Kota Bharu,Kelantan...Aku still berhubung dengan die by sms..die rajin sms aku lagipun die macam aku jugak belum berkerja bezanya die sekarang dah jadi mother...petang tadi die send picture anak die kat aku..so dalam die lepas bersalin die still ingat dan tak lupe nak kirim picture anak die yang baru lahir..anak die lelaki tapi aku lupe nak tye nama anak die...haha..forget again..aku harap die akan berbahagia di samping insan tersayang serta permata hatinya yang pertama..Congratulation Shuaili Zahid...


Kawan aku punye anak yang baru lahir...tak sabar nak nengok pic anak die bukak mate pulak..hehe 




0 comments:

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)