TahniaH Sekali Lagi KePaDa PasUkaN HaRiMaU MaLaya

Thursday, December 30, 2010

Entry harini kalau diikutkan sepatutnya aku update malam tadi tapi memandangkan aku baru sampai petang semalam di rumah akak sulong aku so aku terpaksa tunda untuk menarikan jariku di atas papan keyboard nie bagi menerjahkan segala buah fikirku ini..PerGHHH!!!... tak der noktah  tak bernafas dibuatnya bila membaca..haha..satu senaman kepada readers semua..Oklah aku nak cerita pasal Piala Suzuki AFF,masa aku tengok pasukan Indonesia lebih berat ke gol kita aku dah mula rasa cuak sebab aku dapat rasakan semangat pasukan garuda tu dah mula membuak disertai dengan peminat2 fanatik negara mereka..Akhirnya, Indonesia dapat juga menjaringkan gol sebanyak 2 kali Malaysia pulak 1 gol di sana. Ini menunjukkan pasukan mereka cuba menebus kekalahan mereka di Malaysia tempohari.Pasukan negara kita cuba untuk mempertahankan kedudukan sebagai juara then akhirnya berhasil jua. Semasa diumumkan aku dapat lihat muka2 fanatik pasukan Garuda yang muram kerana kecewa pasukan negara mereka kalah.Apapun tahniah juga kepada pasukan Indonesia kerana berhasil juga melepasi gol pasukan Malaysia sebanyak 2-1 daripada tidak dapat membawa sebarang jumlah jaringan sepertimana diorang bermain di Malaysia tempohari iaitu sebanyak 3-0.Diharapkan bakat2 muda pasukan Malaysia dapat digilap lagi bagi mengharumkan nama Malaysia di mata dunia.


0 comments:

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)