Benda-benda I LIke IT !!!

Friday, December 24, 2010

Okeh kerana dek kebosanan hari ini aku merajinkan diri lagi menulis entry2 yang segar-bugar untuk tatapan pembaca ntah sudi atau tidak membacanya..haha..Aku nak kongsikan benda yang aku paling suka sekali..First,benda yang aku suka ialah oven..coz sebab aku suka bakar kek,biskut dan tak lama lagi aku nak bakar pizza pulak..aku punya sayang benda ni hari-hari aku lap padahal tak kotor pun dan aku selalu panaskan oven nie..tapi aku terpikir satu hal yang sedih bila mengenangkan kalau aku dapat keje nanti sape nak jaga oven kesayangan aku ni..pasti oven kesayangan aku nie merajuk pulak.OH SEDIH!..Second, benda yang aku suka ialah Printer  kesayanganku...printer nie kejenye adalah print resepi dari internet..oleh kerana aku minat giler dalam memasak so aku pun print banyak2 resepi dan aku akan bukukannya..Third, aku suka benda alah nie..kalau die takde takdapatlah aku nak carik resepi,maklumat kerja,berfb, berblog and so on..lagi aku suka kalau benda nie ada internet...seharian aku mengadap..dulu aku tak berapa suka  mengadap lama-lama laptop nie but bila duk umah ni jelah yang aku hadap hari-hari bila buhsan..

0 comments:

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)