Baju Pengantin Banyak Kaler Silver Lorhh..

Monday, February 7, 2011

Semalam aku pergi ke majlis perkahwinan sedara di Perak..Tema kaler baju warna silver plus hitam...2 minggu lepas pun pergi rumah kenduri kawan pun silver gak...Sekarang nie demam silver agaknyer...huhu...Warna silver nie aku rasa sesuai di matchingkan dengan semua kaler..Sekarang nie kalau tengok kaler2 seperti merah , hijau, oren orang dah jarang sangat nak pakai kalau kat kampung2 tu tak perlu cerita lah sebabnye makcik2 cuka tengok kaler2 yang melip lap nie..Lagipun tema silver nie nampak macam mewah lah...macam kereta jugaklah kan...lebih2 kalau jenama Honda , Totoya yang kaler silver gelap PergHHH!! Mewah + Mahal Gitu..(",)



Artis pun ramai yang memilih kaler silver ...uhuhu..

6 comments:

Fashionista said...

cun gak warne nh...=)

http://letsmakeover2u.blogspot.com/2011/02/jom-tgok-awek-iklan-axe.html

Fashionista said...

cantik..=)

http://letsmakeover2u.blogspot.com/2011/02/jom-tgok-awek-iklan-axe.html

W said...

kaler ni cantik, tapi w lagi suka kaler purplee. ^^

missSenget said...

nk wat warna warni.. hehehe...

miss fatihah said...

kulit sy sesuai tak silver?haha

Puteri Balqis said...

pelangi jdnye miss senget...miss fathiah...sesuai sgt2...=)

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)