Orang perempuan tak boleh dipisahkan dengan Cermin..hahaha..

Friday, February 25, 2011




Secara realitinya tidak dinafikan perempuan sememangnya tidak boleh dipisahkan dengan cermin..Aku ingat lagi masa zaman sekolah, budak-budak perempuan bawak cermin letak bawah meja, dalam poket baju dan bagainya ...pastu ade gak kawan aku nie cermin yang die bawak jatuh kat lantai masa cikgu mengajar..kitorang semua toleh lah dekat budak tu, cermin jatuh berderai bawah meja..hhahaha..kantoi!!!

Yang tak bawak cermin pulak akan pergi ke tandas sebanyak 3 kali sehari.huhuhu ( tau2 je aku nih) ..Dulu kat tandas guru besar suruh pasang cermin besar gedabak...pastu guru besar pulak yang suruh keluarkan cermin dari dalam tandas sebab budak perempuan kerap sangat pergi ke tandas waktu sesi pembelajaran berjalan...

Cermin nie macam cermin ajaib bagi perempuan..tapi aku seriyes cakap yang aku tak berapa suka nak mengadap cermin..aku cuma tengok cermin sekali je sebelum nak pergi mana-mana..tak adelah kerap kalau bersiap pun tak delah berjam-jam ade depan cermin..Untuk Pengetahuan semua sesiapa yang ade tabiat suka sangat bersiap berjam2 depan cermin silalah hentikan sebabnya orang lelaki tak suka..hahaha..kalau yang dah jadi isteri orang tue mesti suami memasing akan bising punye..sila2lah kurang2kan aktiviti macam tu.. (",)


2 comments:

::nuRuLaDHar:: said...

HAHA nurul suke jugak tgk cermin tp xde la kerap sgt...teheeeee =)

~ ナフィルザ ~ said...

haha~
perempuan kan, sinonim la..
huaaaa~

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)