Tip Membeli Ikan Pari...

Monday, February 21, 2011

Dah dua hari tak update entry maklumlah hujung minggu nie En Hubby saya ade di rumah..Time macam nie sape- sape yang dah berumahtangga sila- silakanlah meluangkan masa bersama dengan pasangan dan anak anda dengan aktiviti yang berfaedah..Hujung minggu terutamanya hari Ahad memang aku tak sabar..bukan ape time nie En Hubby aku akan ke dapur memasak...Semalam En Hubby aku masak Ikan Pari Bakar..nak pilih ikan pari nie ade cara tau..Lihat dekat badan ikan pari kalau ade bintik=bintik hitam bentuk bunga tandanya isi ikan pari tu tak keras dan masa kita belah dua ,ikan tu tak berbau hamis ye...



Macam gambar di atas..ader bintik2 hitam ...ikan pari macam nie best...Tak percaya?? sila pergi ke pasar dan beli kemudian masak...isinya rasa best sangat...(",)

2 comments:

Deden Eka PB said...

hmmm...sungguh hebat ncik bilqis ni...saya juga suka makan ikan pari.. :) lezat - delicious.. ^_^

Puteri Balqis said...

dede: takdelah hebat, bukan saya yg masaklah..saya pilih ikan je..haha

Klik2 Di Sini ...Join2...(",)